ponedeljek, 19. oktober 2015

Nežna glasba za dušo

Medtem, ko nežni dežek pada na okno sobe, se velikokrat skoncentriram na to mirno in sproščujočo glasbo narave. Predstavljam si kako vsaka kaplja, katera potrka na okno sproži zdravilno terapijo za dušo, katera jo objema in jo napolni z veliko pozitivne energije. V trenutku se počutim bolje in vsaka težava, katera se mi je zdela še pred pou ure nerešljiva in ogromna postane majhna in še kako rešljiva. Saj veste kako gre... tam kjer se zaprejo vrata, se vedno najde okno, skozi katerega lahko vdihneš novi in sveži zrak, kateri te popelje na novo in boljšo pot.. na pot katera je ustvarjena zate.
Prav tako, kot po vsakem dežju vedno posije sonce, tako za vsako težavo posije rešitev. Vsaj pri meni se velikokrat zdi, da ta nova rešitev pomeni dodaten kazenski krog proti cilju, vendar me je do sedaj ravno ta kazenski krog vedno naučil nečesa novega, dobrega in poučnega.
Morda se bo komu zdelo to smešno, vendar vsakič, ko me obdaja prazen strahec, zaprem oči in se vedno znova znajdem v stekleni vitrini globoko pod morjem, kjer okoli mene plavajo morski psi. Takrat vedno znova pomilsim na to, da sem kljub temu, da je okoli mene nevarnost, v tej stekleni vitrini varna. Trikrat vdihnem in si ponavljam, da nič ne more biti narobe, vse je tako kot mora biti, sama pa sem zaščitena in varna. Tako divje in nevarne morske pse preženejo lepi in čudoviti delfini, kateri mi nudijo varnost in uspeh na vsakem koraku (zamahu ;)).
Tako verjamem tudi zate
... še tako težka in neprehodna situacija se lahko spremeni v prelepo izkušnjo in pot, katera te bo vodila po poti sreče in uspeha.

  AngelsLoveYou2 <3




Ni komentarjev:

Objavite komentar