petek, 23. oktober 2015

Pismo v nebesa

Če bi obstajale stopnice do nebes, bi vsak dan zate prehodila prav vse, da bi ti lahko znova in znova povedala kako rada te imam. Ne mine dan in niti ura, ko nebi v srcu nosila te neprestane bolečine, katera me nenehno opominja, da te ni več ob meni. Vem, da si sedaj lepa in mirna dušica, katera leti visoko nad oblaki, me obiskuje in tolaži. Pa vendar ne morem preko tega, da pogrešam vsa ta najina poletja, smehe in vragolije, za katere sve vedele le ti in jaz. Si in vedno boš moja dušna dvojčica in vem, da je groznega meseca maja minilo že drugo leto odkar si za vedno odšla tja, kamor zaenkrat ne morem za teboj. Zavedam se, da pravzaprav resničo nikoli nisi odšla in da bo prišel dan, ko se bove zopet vidile, hodile druga ob drugi in se zopet smejali stvarem, katere se zdijo smešne le nama.
Solze, katere v potokih še vedno sem ter tja tečejo na licih tistih, ki smo te in te imamo neskončno radi, so potrebne, da si očistimo svojo ranjeno dušo, od sebe odženemo bolečino, katera se vsakič znova nabira znotraj nas. Resnično bila si premlada in pred teboj bi moralo biti še tako lepo in polno življenje, saj si sama bila lepa tako od vznotraj, kot od zunaj. 
Zadnje noči te zopet sanjam, vsake sanje so povezane s teboj in prav v vsakih izmed njih si nasmejana in obsijana s soncem. 
Danes sem prvič dobila sporočilo tihega in iskrenega glasu, kateri mi je šepetal, naj napišem pismo, kateri mi bo pomagal, da izlijem besede, katere so ti bile namenjene in ti jih nisem uspela povedati.
Čeprav verjamem, da si globoko v sebi vse to že vedela, si mi bila vedno več, kot katera koli sestrična, zame si bila mlajša sestrica in prijateljica, pri kateri včasih nisem potrebovala niti besede, da si vedela kaj sem tisti trenutek imela v mislih. Zame si bila angel na zemlji, katera mi je pokazala, da življenje ni samo živeti iz dneva v dan. Pokazala si mi, da je življenje vredno živeti tako, kot si ga želiš živeti...
rekla si:
'ni važno kaj si nekdo misli o meni... tudi, če izgledam še tako noro, živim svoje življenje, tako kot mi je ušeč... pravi prijatelji mi bodo sledili in me sprejeli takšno kakršna sem... vse ostalo tako ni pomembno'<3 
Ne mine dan, ko se ne spomnim teh lepih besed, katere me kot magnet vodijo naprej, da počnem stvari v katerih uživam, neglede na to, čez koliko ovir moram jiti. S tem, ko v mislim slišim tvoj glas in te besede, vem da si ob meni, hodiš ob meni in me vzpodbujaš, prav tako kot si vedno znala.
Rada te imam twiny moja in vedno VEDNO te bom imela. <3 

 
 

Ni komentarjev:

Objavite komentar